Tema: Re: Uzvaziavimas ant autoserviso
Autorius: Aras
Data: 2020-07-03 10:28:38
Nu kad ne visai taip. Žiūrint o.law kontekste tai ne nuoma.
Įmonė A įpareigoja mane  atlikti visas Pirkėjo funkcijas išskyrus apmokėjimą ir sutarties sąlygų keitimą. Taipogi, sutartyje nurodyta, kad Pirkėjas (šiuo atveju įmonė A) neatsako klientui (šiuo atveju man) už turto kokybę, komplektiškumą ir atitikimą sutarčiai.

Šiuo atveju gaunasi, kad aš, Klientas, turėčiau užvažiuoti ant Pirkėjo dėl Pirkėjo netinkamai parinktų ekspertų darbo?