Tema: Re: bedarbio teise uzsidirbti papildomai
Autorius: andzeja
Data: 2018-03-02 07:07:58
Juokingi esate. Man tai px is esmes, kad kazkas kazka apvagineja,
 kol tai nelecia manes tiesiogiai. Legendos is niekur negimsta,
 tam yra pagrindas. Bet jusu poziuri supratau, aciu.
Beja, kam tiek teksto rasyt, bronco viso net neskaiciau..

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/