Tema: Re: bedarbio teise uzsidirbti papildomai
Autorius: svyt
Data: 2018-02-27 20:47:37
Daugiausia sodros pinigu gauna ligoniai ir moteriskes dekretinese.
 O valdininku islaidos bendroje islaidu sumoje nera dideles,
 skirstymas didziaja dalimi yra gana teisingas, jei kas mato kokia
 neteisybe, tuoj kyla skandalas, ir mes kadangi vis girdim tuos
 skandalus, susidaro neteisingas ispudis, kad viskas yra negerai,
 kai is esmes dabar negerai tai vienetiniai atvejai, is musu
 pavagia kokius 2 proc sumoketu mokesciu.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/