Tema: Re: bedarbio teise uzsidirbti papildomai
Autorius: Bronco
Data: 2018-03-01 19:53:16
On 2018-03-01 18:11, andzeja wrote:
> Geriausiai, kai bedarbis kasdien su x5 atveza vaika i
>   mokykla, o liudniausia, kad tas vaikas dar ir pietus gauna
>   nemokamai. O vienisos mamos vaikui nepriklauso, nes jos mama
>   gauna truputi daugiau uz minimuma

Liūdniausia būna, kai kas nors tomis išmokomis piktnaudžiauja, o ne kai
su X5 vaikus į mokyklą vežioja. Tai, kad žmogus sėdi už X5 vairo, man
asmeniškai nieko nesako apie to žmogaus finansinę situaciją. Jis gali
būti praradęs darbą ir dar apsikrovęs paskolų mokėjimais, kad ir už tą
pačią X5. Arba iš viso, čia ne jo X5, o uošvės :]