Tema: Re: bedarbio teise uzsidirbti papildomai
Autorius: andzeja
Data: 2018-03-01 20:25:55
Galima esant bedarbiu ir paprastesni kibira nupirkt, jei jau esi
 siknoj. Specialiai apie naujausia vaiko iphone nerasiau, nes gal
 teta padovanojo. Manau minti supratote, isvesti paraleles galima
 bet kur.. man tai nera normalu. Nekalbant, kad tokie ubagai dar
 ir uz sildyma gauna kompensacijas ir kitas lengvatas..

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/