Tema: Re: bedarbio teise uzsidirbti papildomai
Autorius: ostapas
Data: 2018-02-27 14:57:36
o šitą... Iš kokių pinigų gatvės mieste apšviestos ir bibliotekininkams
algas moka?
Ai ir kai siūlysi pradėt šaudyt biudžetininkus, gal galim pradėt nuo
gaisrininkų ir greitosios vairuotojų?

"Rrr"  wrote in message news:p73kdt$h39$1@trimpas.omnitel.net...

Nu ka cia aiskint, moka už tave vos ne 50% darbdavys, parduotuvej 21%
palieki ir kai netenki darbo trumpam, negali uzsidirbt poros simtu eur.,
kad pragyventum, kol neturi darbo tuos 9 men? As tai vadinu
pasityciojimu ir jeigu jusu nuomone kitokia, tai man ji neidomi.