Tema: Re: bedarbio teise uzsidirbti papildomai
Autorius: MRT
Data: 2018-02-27 20:44:15
> Nu ka cia aiskint, moka už tave vos ne 50% darbdavys, parduotuvej 21%

tie cia tie ~31,18% "vos ne 50%".. kur didziaja dalim skirti pensijoms?
Gali prekintis turguj, jei PVM'o moket nenori..
O jei papirosu nusiperki, tai bbd kokie tax'ai..

> palieki ir kai netenki darbo trumpam, negali uzsidirbt poros simtu eur.,
> kad pragyventum, kol neturi darbo tuos 9 men? As tai vadinu
> pasityciojimu ir jeigu jusu nuomone kitokia, tai man ji neidomi.

o cia galeciau sutikt, kad karta per sakykim 5 metus iki 6men
butu galima turet pajamu is nenuolatinio darbo..
Sakykim ta bedarbio pasalpa ir bent 0,5*MMA nera "darbas"..

Tuo labiau tas sakykim 0,1-0,5 etato gali buti
tas kabliukas palikti bedarbiu armija