Tema: Re: bedarbio teise uzsidirbti papildomai
Autorius: Rrr
Data: 2018-02-27 15:28:36
Paimk visos darbo vietos kaina, tada paziurek kiek gauni i rankas, tada
dar nuo to ka gavai, 21% PVM, plius dar priskaiciuok visokius kitokius
mokescius (už ora realiai). Grubiai aplink 70% kažkas ir gaunasi, as cia
paemiau labai grubiai. Mano nuomone - pasityciojimas. Nesakau, kad
moketi nereikia. Bet zinai, kai tau istikus bedai, negali legaliu budu
gauti tau priklausancios bedarbio ismokos ir kazkur prisidurti pora
simtu euru kol esi be darbo ir turi finansiniu problemu, tai sorry, bet
norisi tik vieno.