Tema: Re: Spejam pabaiga?
Autorius: Fred
Data: 2016-04-06 21:44:26
4/6/2016 02:03, Gintas rašė:
> ir kaip patikrintas alkotesteris gali sumeluot? Ir kodel policininkas to turetu noret?

Jis gali nenorėdamas suklysti, kuomet duoda pūsti, kai nėra praėję
pakankamai laiko po paskutinio valgio/gėrimo ir gali sureaguoti į lakias
medžiagas, nesančias žmogaus organizme. Man rodosi, alkotesteriai ne
selektyviai etanolį fiksuoja, bet ir eilę kitų medžiagų (nors dėl to
nesu tikras). Ir kodėl medicinos darbuotojas turėtų norėti klastoti
kraujo tyrimo rezultatą?