Tema: Re: Spejam pabaiga?
Autorius: Trolis
Data: 2016-04-06 08:53:29
2016-04-05 23:14, Fred rašė:
>     Man visuomet buvo įdomus toks dalykas, juk taisyklėse nurodyta,
> kad draudžiama vairuoti kuomet etanolio koncentracija viršija tokią ir
> tokią koncentraciją KRAUJYJE, o testeris matuoja koncentraciją
> momentiniame iškvėpiamame ore (na ir kas, kad dažniausiai yra tarp jų
> koreliacija, bet ji toli gražu ne absoliuti). Ar galima apskritai
> bausti tik pagal alkotesterio parodymus, jus taisyklės nenumato baudos
> už koncentraciją ore? Vėl logikos trūkumas teisininkams ...

Čia kompromisas. Kad palengvinti visiems darbą.

Jeigu tu girtas- nereiks vargt ir ginčytis. Jeigu tu blaivus nereiks
vargt ir badytis.

Jeigu va tu pripūtei ir nesutinki, tai gali važiuoti ir darytis tyrimą.
bet jeigu bus X rodmenys išpūstame ore, tai tada jau niekur važiuot
negalėsi. Bus matuoklio rodmenys galutinis ir neskundžiamas dalykas.