Tema: Re: +50 km/h iamzino inkilas - liudesiukas
Autorius: Trolis
Data: 2016-01-26 11:55:42
2016-01-26 09:51, svyt rašė:
> Atemus teises tebegalioja laikinas dar kelias dienas visu pirma.
>   Antra, koks bausmes tikslas, nu teisiu atemimo tikslas? Ar esi
>   vergas kuris jauciasi gerai kai jam ribojamos teises i darba,
>   teises i laisve, judejima? Man buvo kazkada metams ir pusei metu
>   ( anksciau buvo lternatyva moket bauda ar atiduot teises, atiduot
>   labiau apsimokejo) ateme teises, vazinejau kaip vazinejes.

kaip žmogus jausis, tai priklauso tik nuo paties žmogaus :)
Jeigu žmogus pripažins savo kaltę, supras, kad pats nusižengė, tai jis
nesijaus, kad teisės iš jo atimtos- jis jausis jas praradęs :)
Idealiu atveju taip ir turėtų veiktų, būtent po tokių dalykų ateity būtų
sumažintos tokių žmonių nusižengimo galimybės.

Nei teisės į tavo darbą,m nei teisės į judėjimo laisvę nėra tavo
ribojamos. Imk, judėk. Niekas negauna prigimtinės teisės vairuoti
automobilį. Taipogi nėra jis nei darbo, nei judėjimo sinonimas.

Čia skamba kaip per žinias- idiotei pasakė, kad jos vaikas gaus baudą.
Ji susinervino ir klausia- o ar gaus baudą ir po to bus leidžiama vaiko
nebeskiepyt?

Bauda yra bauda- tai ne išsipirkimas- ne indulgencija.