Tema: Re: +50 km/h iamzino inkilas - liudesiukas
Autorius: Trolis
Data: 2016-01-18 13:04:47
2016-01-18 06:52, svyt rašė:
> Nu mane rudeni ties pabrade nufotkino irgi panasiai virijusi,
>   nesigailiu nei kad virsijau nei kad ikliuvau, ir vazineju kaip
>   vazinejes, o pro pabrade as vaziuoju karta metuose, zinosiu kad
>   atkele miesto zenkla ir ten fotkina, visos naujienos.
> Jei teises tikrai reikalingos, teismas jas atiduos.

Va matai kaip- tokius reikia traukti iš lietuvos kelių. O jeigu darbui
reikalingos teisės- tai ne tik, kad neatiduoti, bet dar labiau rūpintis
reiktų- nes toks žmogus daug daugiau laiko potencialiu žudiku būna.

Aš, beje, irgi esu 42km/h viršijęs, tik manuoju atveju skirtumas tas,
kad aš užsikalbėjau su žmona ir tiesiog nepoastebėjau greičio ribojimo
ženklo. TIkrai pats kaltas, tikrai gailiuosi. Gal tik skaudžiausia tai,
kad neikad neviršyju, važiuoju gana tvarkingai ir še tau boba devintines
:) Bet pats kaltas ir taip turi būt.