Tema: Re: +50 km/h iamzino inkilas - liudesiukas
Autorius: Sail
Data: 2016-01-20 12:30:20
Yra toks dalykas, kad svetimos klaidos nieko nemoko ir niekam neidomios.

Reik paciam nesamone padaryt, kad suprasti ko daryti negalima.

Visi juk daug sykiu per tv mate kuo gali baigtis greicio virsijimas. Bet cia
taip gali but kitiems, nes jie locheliai, nesugebantys suvaldyti masinos. O
mes juk valdom situacija, nes virsyta dachuja kartu ir nieko, viskas ore. Ar
ne taip?

Ir taip iki pirmo karto, kuris gali but ir paskutinis. O gali ir niekad
neatsitikti.