Tema: Re: +50 km/h iamzino inkilas - liudesiukas
Autorius: Sail
Data: 2016-01-20 09:22:51
Yra gvenime toks labai labai trumpas sexy momentas, kai zmogaus vidine bukle
pereina pradines is "vsio schvaceno, as krutas ir valdau situacija" i
tarpine "dar viskas suvaldoma", o paskiau i galutini supratima "eto pyzdec".

Ta paskutine bukle trunka laaabai trumpai, bet prisiminimas islieka ilgam
(jei ta ne vaziavimas ant 180).

Tik vieni is to kazko pasimoko, o kiti ir toliau varo su "vsio schvaceno",
tacka nauja, padangos geros, kodel gi ne.
Statistika zinom. Gerai kai istyksta i koki medi be pasaliniu auku. Nu arba
po fura.

P.S. nieko asmeniskai blogo nelinkiu, o istiskusiu jau ne viena matem. Ir
dar daug matysim.