Tema: Re: +50 km/h iamzino inkilas - liudesiukas
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-01-21 09:46:30
tai ką ir sakau, atvažiuos fūra, pervažiuos tvarkingai stovintį ir
nepastebės:D. Mačiau kaunas - klaipėda, fūra matyt užmigus per visus
atitvarus priešpriešiniam stovėjo :D

Gelžgalys ant kelio aišku argumentas, bet šiuo atveju lengvūškė su kokia
nors 245/40 truputį dekingiau nei autobusas su pilno aukščio Ceške.