Tema: Re: +50 km/h iamzino inkilas - liudesiukas
Autorius: Aras
Data: 2016-01-22 10:56:46
Na ir... prie Kryžkalnio girtų pacanų kompanija linguoja. Ir t unaktį su 180 km greičiu kiek toli į priekį matai, kai nesninga ir sausas kelias?
Arba iššoka briedis ties Ariogala? Kodėl aš turiu mokėti už tūlo dainiušo avarijos padarinių likvidavimą tik dėl to, kad tas tūlas dainiušas nesilaikė tvarkos? Ką?