Tema: Re: +50 km/h iamzino inkilas - liudesiukas
Autorius: Sail
Data: 2016-01-21 11:15:37
Kai per plauka nesukeliau avarijos kaktomusa del savo kaltes, neberizikuoju
beveik niekada. Kam tos rizikos, jei gali ramiai atvaziuoti ir taip?

Tiesiog atsimenu tokias pamokas:

* manai kad krutai valdai masina - deja nixuja
* tusciam kely lenkiant traktoriu esant blogam matomumui prieky masina
nepasirodys - deja pasirodys.

Tiesiog dziaugiuosi, kad man pamokeles nebrangiai kainavo.