Tema: Re: +50 km/h iamzino inkilas - liudesiukas
Autorius: svyt
Data: 2016-01-25 21:16:21
Tikrai ne. Autobusai konstruojami keleiviu patogumui o ne
 vairavimo stabilumui, ralyje ju netestuoja. Vienas privalumas,
 kad vairuoja juos paprastai mokantys vairuot. Nemaciau ir
 negirdejau kad sprogus padangai kas nesuvaldytu lengvikes, nu
 nebent moteriskes be stazo paslydusios ant kelio teisinasi po
 avarijos, o dideliu masinu teko matyt kaip sprogus padangai
 pradeda metytis per abi kelio puses. Neveltui grieztai ribojamas
 max greitis autobusams furoms, stovi ribotuvas, juk i lengvasias
 ju nededa, kai lietuvoj nera keliu kur galima virs 130 vaziuot,
 reiktu sudet visom lietuvoj registruotoma ir tiek
 bedu.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----