Tema: Re: Davai, Linai, Padėk :)
Autorius: Trolis
Data: 2015-12-16 23:41:52
2015-12-16 23:20, Bronco rašė:
> Ir būtum teisus, nes sraigtasparnių aikštele, greičiausiai, tikrai
> niekad nepasinaudosi. O vaizdo stebėjimo sistema naudosiesi kasdien,
> net jei to pats nežinosi ar nejausi.
>
> Vaizdo stebėjimo sistema, kaip saugumo sistemos dalis, saugo visų
> bendrasavininkių turtą bendrai ir tiesiog neįmanoma padaryti taip, jog
> jį nesaugotų tik tavo dalies. Su baseinu tai įmanoma, pvz. negauni
> rakto nuo patalpos, su sraigtasparnių aikštele irgi - negauni leidimo
> ten leistis nuosavu dirižabliu, o su apsaugos sistema, deja, ne.

bet tai nereiškia, kad jeigu jie pagerins mano buitį siekdami savo
interesų, kad aš privalau už tai mokėti.

Esmė tame, kad kameros ir apsauga saugo ne bendrą bendraturčių turtą, o
visų gyventojų turtą. Kitaip sakant jeigu kažkas įvyks nukentės tik
individai. Tuo tarpu nėra skirtumo ar bus kameros ar ne, nes nieks
parkingo kolonos neapvogs.

Atsimink, kad privalomosios išlaidos yra tos, kurios rūpinasi bendrąja
nuosąvybe. šiuo atveju aš manau, kad rūpinamasi bendrojoje nuosąvybėje
esančiu asmeniniu turtu.