Tema: Re: Davai, Linai, PadÄ—k :)
Autorius: Trolis
Data: 2015-12-14 21:19:10
2015-12-14 18:10, Linas Petkevičius rašė:
> Tada daryciau taip (su salyga jeigu daryciau, nes manau, kad tai gera
> paslauga).
>
> 1.Kreipciausi į ADAĮ su skundu, kad stebimos bendro naudojimo patalpos
> be gyventoju sutikimo. Greiciausiai bus tik sprendimas irengti iranga,
> o visokie popieriai nesutvarkyti. O ir stebima turbut bus tik lauke
> esanti teritorija.
>
> 2. Per ADA gauciau atsakyma is bendrijos, irengusios ar priziurincios
> istaigos, kad iranga nestebi nei bendro naudojimo nei privaciu
> patalpu, o tik aplina salia namo, todel tavo sutikimo nereikia ir
> [...]

Stebimos parkingo ir koridorių patalpos. Jeigu kiemas ir bus stebimas,
kuo gausiai abejoju, tai bus stebimas vidinis kiemas.

Aš nesiginčiju, kad greičiausiai bus stebimos bendro vartojimo patalpos.
Esminis kabliukas ir klaustukas yra- KODĖL tai PRIVALOMA paslauga, kuri
dar ir kainuos daugiau negu 10€+ per mėn papildomai, kas nėra mažai.
Mano nuomone tai nėra bendrųjų inžinerinių sistemų priežiūra ar išlaidos
su ta sritimi susijusios.