Tema: Re: Davai, Linai, Padėk :)
Autorius: Trolis
Data: 2015-12-15 00:39:42
2015-12-14 23:28, Bronco rašė:

> Galiu tave nuraminti, jog esi neteisus. Dėl to buvo bendrijos
> susirinkimas, kuriame tu turėjai teisę dalyvauti, jame savininkai
> balsavo už tokios sistemos įrengimą, dauguma pasakė "taip". Viskas.
>
> Tu turėjai teisę ir galimybę sudalyvauti, kitus atkalbėti ar pasiūlyti
> alternatyvius variantus. Jei nedalyvavai ar tavo nuomonė liko
> mažumoje, nieko nepadarysi. Nori viską ar beveik viską spręst tik tu
> pats, kelkis gyvent į vienkiemį.
>
> Pavyzdys iš belgų gyvenimo. Belgiškas namų bendrijos analogas (komuna)
> priėmęs taisykles kokios turi būti išorinės užuolaidos butuose
> [...]
Bronco viskas OK jeigu esu neteisus. Tą galiu be problemų priimti.

Bet...

Yra du skirtingi dalykai-

a) Visi kaimynai nori vieno, bando tau primesti, bet realiai tai yra
neprivaloma. Tiesiog gražus tarpusavio susitarimas, kuris man kainuoja
pinigus, bet man neaktualus (man ta apsauga rimtai neaktuali dėl kitų
kelių kabliukų)

b) Pagal įstatymus o ne pagal paniatkes tas man priklauso mokėt.

Va aš čia ir noriu išsiaiškinti kuris iš šitų. Nes aš nesu tikras ar
apsauga įeina į tuos privalomuosius dalykus, kaip stogo remontas, liftai
etc etc.
Kad kaimynai tiesiog to nori- man ne rodiklis. Man norisi išgirsti
teisinę argumentaciją. Gavęs tokią aš išsišiepęs mokėsiu ir galvos
neskaudės.