Tema: Re: Davai, Linai, Padėk :)
Autorius: Bronco
Data: 2015-12-15 02:12:47
On 2015-12-15 00:39, Trolis wrote:
> Bet...
>
> Yra du skirtingi dalykai-
>
> a) Visi kaimynai nori vieno, bando tau primesti, bet realiai tai yra
> neprivaloma. Tiesiog gražus tarpusavio susitarimas, kuris man kainuoja
> pinigus, bet man neaktualus (man ta apsauga rimtai neaktuali dėl kitų
> kelių kabliukų)

Aš abejoju ar tu taip išsivartytum teisme. Stebėjimo sistema yra saugumo
sistemos ir jos priemonių dalis. Tai pilnai įsipaišo po pastato bendrųjų
inžinerinių sistemų priežiūros sąvoka. Kad būtų aiškiau - pvz. laiptinės
šarvo durys, kurios irgi skirtos saugumui pagerinti, bet nėra
privalomos. Manau supranti, jog net nepatenkinti pensininkai už tokias
duris vis tiek susimokėtų.

> b) Pagal įstatymus o ne pagal paniatkes tas man priklauso mokėt.
>
> Va aš čia ir noriu išsiaiškinti kuris iš šitų. Nes aš nesu tikras ar
> apsauga įeina į tuos privalomuosius dalykus, kaip stogo remontas, liftai
> etc etc.

Pagal mano supratimą, apsauginė stebėjimo sistema pakliūna į tuos
"privalomuosius dalykus". Bet jei teismų praktikoje tokio atvejo dar
nepasitaikė ir tai nueitų iki teismo, mano kuklia nuomone, tu liktum
neteisus. Bet sakau, čia tik mano IMHO.

> Kad kaimynai tiesiog to nori- man ne rodiklis. Man norisi išgirsti
> teisinę argumentaciją. Gavęs tokią aš išsišiepęs mokėsiu ir galvos
> neskaudės.

Dauguma visada turi teorinę galimybę diskriminuoti mažumą, būtent todėl
ir yra sukurtos visokios organizacijos, ginančios tos mažumos teises,
bet šis atvejis ne iš tolo nepanašus į kvailus susitarusių kaimynų
kaprizus. Jei jie sutartų, pvz. nupirkti ir pakabinti ant jūsų namo
sienos xuilo portretą 20 x 15 metrų, tai jau drąsiai galėtum juos
pasiųsti pas portreto personažą ir nemokėti už tą nuostabų meno kūrinį,
bet su saugumo sistema tai neišdegs. IMHO.