Tema: Re: Davai, Linai, Padėk :)
Autorius: Bronco
Data: 2015-12-16 23:20:44
On 2015-12-16 23:07, Trolis wrote:
> et jeigu jei viršuje įsirengs sraigtasparnių aikštelę, man tikrai
> džiaugtis dėl įrengimo kainos dalies ir pabrangusio turto, kai aš ja
> niekad nesinaudosiu?
>
> Man atrodo tai nesąžininga.

Ir būtum teisus, nes sraigtasparnių aikštele, greičiausiai, tikrai
niekad nepasinaudosi. O vaizdo stebėjimo sistema naudosiesi kasdien, net
jei to pats nežinosi ar nejausi.

Vaizdo stebėjimo sistema, kaip saugumo sistemos dalis, saugo visų
bendrasavininkių turtą bendrai ir tiesiog neįmanoma padaryti taip, jog
jį nesaugotų tik tavo dalies. Su baseinu tai įmanoma, pvz. negauni rakto
nuo patalpos, su sraigtasparnių aikštele irgi - negauni leidimo ten
leistis nuosavu dirižabliu, o su apsaugos sistema, deja, ne.