Tema: Re: antras kartas
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-09-02 00:21:57
zinom tas "geras" istaigas..

tuoj ir lietuvoj i filmo "sicko" aktualijas ibrisim..

dare pazistamam "grybo gatves" klinikoj tyrimus.. uz kelis kartus bemaz
500 ar 600lt.. nieko nenustate..
nuvare i santariskes - po 10 minuciu liepe i stacionara gult, nes
skrandzio opa jau buvo pavojingoj stadijoj.. tokie vat "specai" mokami..
jiem tik pinigai rupi.