Tema: Re: antras kartas
Autorius: Ginthus
Data: 2009-09-01 07:16:08
Nu sakykim jei pasikeite planai, galima pries 24h pranest, o jei koks tikrai skubus nenumatytas atvejis, tai tiek jau to tu 50 lituku. Ale tadu turi buti precendentas ir atvirkstiniam variantui. Vat neperseniausiai nuvykau poliklinikon uzsiregistraves pries 2 savaites ir randu ant kabineto duru rasteli "gydytojas serga". Ple ple nesikeikiant, anie gi turi elektronines registracijos sistema, kur yra ir mano email'as ir tel. numeris, tai ne, sunku pranesti. Reiktu turbut uzprasyt kompensacijos uz neadekvacia paslauga?