Tema: Re: Woll puodas
Autorius: karolis
Data: 2016-09-22 15:49:23
kelinti metai tu vis keikiesi tuo woll bet pats tiki kad jis geras? daryk
gal jau isvadas.. nes jau kaip ir juokinga kai tikejimu viskas pagrindziama

kazkokia is IKEA teflonine uz 15-20 eur jau 4-6metai tarnauja

"tranzoo"  parašė naujienų news:ns0b4g$gpr$1@trimpas.omnitel.net...

as tai issivedziau tokia matematika - 10 eur pusmeciui. t.y. keptuve uz 10
eur tarnauja pusmeti, 20 euru - metus, ir tt.. Mano bandyti noneimai,
tefalai, woll, ir pan tai tik patvirtino. visgi pirksiu ir toliau woll, nes
jie isipaiso i sita matematika, atrodo graziai...