Tema: Re: Woll puodas
Autorius: Kesha
Data: 2016-09-22 09:33:22
Pas mane atvirkščiai, visokių formų ir dydžių ketus, ir pora tefalių,
kur ketus netinka.
Priežiūra ketaus gan paprasta: panaudojus nepalikti maisto, o plovimas
tai - pripili vandens užverdi joje, ir išpylęs iššluostai popieriniu
rankšluosčiu, aš dar poto pora lašų aliejaus išterlioju prieš padedant
į vietą.