Tema: Re: Woll puodas
Autorius: Glebas
Data: 2016-09-21 12:45:19
Po 1,5 metų tai dar ir paprasta, standartinė 2 metų garantija galioja, bet
kai tą pradeda daryti po kokių 4 metų, jau gaunasi tik jų super duper
garantija... Mano atveju pradėjo labai viskas kibti, plius nuo dugno irgi
kažkokio sluoksnio gabaliukas atsilupo. Irgi indaplovėje neploviau,
metalinių įrankių nenaudojau kepdamas.
Apskritai asmeniškai aš dedu minusą Woll. Ir pats turiu, ir kiti turėjo
keptuves, bet savo kainos nei pas vienus nepateisino.

"Resolut TB"  parašė naujienų news:nrtkcr$d4i$1@trimpas.omnitel.net...

Mano patirtins su woll keptuve: panaudojus 1.5 metu pradejo "traukti" ir
atsiserpetojo dugnas. Pakeite pgl. garantini. Po 1.5 met ir tai
pakeistai nutiko tas pats. Plaunu karstu vandeniu, naudoju medinius
irankius, tuscios nekaitinu.
  Tada nusipirkau Scapan - vienai 3, kitai 4 - jokiu problemu.