Tema: Re: Woll puodas
Autorius: Rimas
Data: 2016-09-22 13:49:27
On 2016.09.22 13:17, tranzoo wrote:
> as tai issivedziau tokia matematika - 10 eur pusmeciui. t.y. keptuve
> uz 10 eur tarnauja pusmeti, 20 euru - metus, ir tt.. Mano bandyti
> noneimai, tefalai, woll, ir pan tai tik patvirtino. visgi pirksiu ir
> toliau woll, nes jie isipaiso i sita matematika, atrodo graziai...
>
> --

Kaip matai, čia buvo kitų, kuriems ta matematika nepasiteisino :)
Tiesiog arba turi būt px (kainos atžvilgiu), kad neištempsi tu
matematiškai to laikotarpio - šansai tam dideli,
arba nusispjaut ir per daug nieko nesaugant keist kas 1-2metus
atitinkamai pigesniais.

Man asmeniškai antras var priimtinesnis.