Tema: Re: Woll puodas
Autorius: bzik
Data: 2016-09-22 14:53:41
mano atveju panašūs rezultatai. Tik be išlaidų dar knisa pirkimas. Tampa
kažkokia prievole periodiškai ieškot geresnės kainos, svarstyt ar jau
perkam, ar dar mėnesį pakentėt.

"tranzoo"  wrote in message news:ns0b4g$gpr$1@trimpas.omnitel.net...

as tai issivedziau tokia matematika - 10 eur pusmeciui. t.y. keptuve uz 10
eur tarnauja pusmeti, 20 euru - metus, ir tt.. Mano bandyti noneimai,
tefalai, woll, ir pan tai tik patvirtino. visgi pirksiu ir toliau woll, nes
jie isipaiso i sita matematika, atrodo graziai...