Tema: Re: Kur gauti normaliu angliu?
Autorius: Tomas
Data: 2015-04-11 03:04:56
Tai turbut ir su saulegrazhu lukshtu briketais butu tas pats.
Kaitrumas nuo to, kad jie kazhkiek aliejingi. Siulau tuomet geriausia varianta - maximos belenkokias anglis ishmirkyt bet kokiam aliejuje, arba galima pagal skoni, mane pvz sezamai vezha. Ir tuomet tie visi prabangus angliai ir briketai nervingai ruko kamputyje.