Tema: Re: Kur gauti normaliu angliu?
Autorius: Kabal
Data: 2015-04-09 08:12:56
http://www.marienburg.com/
man sitos anglys labai patiko ir isidega gerai ir karscio duoda pakankamai
ir ne miltu konsistencija.
Pirkau Norfoje, bet maciau ir Rimi pirkti.

"Night"  parašė naujienų news:mg3tup$8m7$1@trimpas.omnitel.net...

Del angliu ir mendelejevo, vienintelis dalykas, kas man nepatinka, tai
kad ten dalabi daug siuksliu tame angliu maiselyje. O del lietlempes -
aciu, gera mintis, erikes isigyti. Kaimynas sake, ir malkini peciu
patogu lietlempe uzdegineti.