Tema: Re: Saman?s u?piltin?s
Autorius: Sail
Data: 2015-01-16 15:18:58
Galima galima.

O va is imano varpines, visuomeniniu poziuriu ziurint tai "isgert" lieka
pagrindinis variklis, kuris dar kazkiek jungia zmones. Nu tipo tam reikalui
dar susitikti vienas kitas ziurek nieko pries.

Jei eliminavus ta varikli, tai liktum zmogus kaip negyvenamoj saloj. Kas
emigracijoj, kas numire, kas babkes kala kiaura para, kas sedi kur kaime. O
ant cerkos ziurek dar kartais zmonems laiko lieka.