Tema: Re: vaflines ir vafliai
Autorius: Arun@sUser
Data: 2013-11-20 17:21:05
Se "Jums" biski is kito grupso © :
http://www.delfi.lt/news/daily/health/valgantiems-koses-blogos-naujienos.d?id=63322102
Taigi, siulyk geriau skilandi lietuviska ...
P.S. O vaiku tai gal nekimskit tuo nesveiku maistu del keliu litu pelno, abo
teks pranest intancijoms. Kad turit sertifikatus, tai malaciai, bet yra teke
ir matyti, kaip panasus dalykai aprobuojami.

"Rytis Zubrickas Waffel-usa.de" <rytis.zubrickas@waffel-usa.de> wrote in
message news:l6i4l5$fnu$1@trimpas.omnitel.net...