Tema: Re: vaflines ir vafliai
Autorius: Rytis Zubrickas Waffel-usa.de
Data: 2013-11-20 11:47:53
Linai, aš net nedvejoju jūsų fėjos vafliais kepamais, bet vėlgi Jūs
sprendžiate teoriškai viską.
Dėl sveikumo galėčiau ginčytis, turime patvirtinimus vet ir maisto
kontrolės, jog nei GMO nei priedų ar kokių negerų medžiagų nėra, planuojame
mokyklose paleisti tai, nes turime leidimus ir vaikams galima be problemų,
beto tai mažai kaloringi vafliai, prisotinti B grupės vitaminų, bet taip į
detales galėčiau leistis asmeniškai, galėtume palyginti viską.

už ir prieš.

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

"Rytis Zubrickas Waffel-usa.de"  wrote in message

>1. Vanduo
>2. Elektra
>3. Garnyras  -  sie visi trys sudaro apie 15 ct prie savikainos.

Kalkuliacine kortele ar kazkas panasaus i studija.

4 - nereikalingi jokie aliejai.
5 - Valymas - vandeniu arba popieriniu rankšluoščiu.

>užgavėnes, taip nieko ten mandro, vanduo, cukrus, kiaušinis, miltai ..
>atrodo, kodėl už tai rekia mokėti daugiau ?

Butent, tikrai, kam moketi daugiau? Mano fejos kepami vafliai pagal sudeti
turbut sveikesni, o savikaina reiktu tikrinti skiriasi ar 3 ar 7 kartais.