Tema: Re: vaflines ir vafliai
Autorius: Rytis Zubrickas Waffel-usa.de
Data: 2013-11-20 10:42:04
gerb mm, Mes siūlome tai ko niekas kitas Lietuvoje, Baltijos šalyse ,
Rusijoje ar Vokietijoje Jums tikrai nepasiūlys, tad pagalvokite Jums
nekainuoja įrenginiai, nekainuoja remontas, nekainuoja priežiūra, mokymai,
inventorius, netgi padedame su reklama. Aš manau tai tikrai mažos
investicijos norint praplėsti Jūsų verslui ar pradėti naują. Juolab, kad to
nėra Lietuvoje.

pagarbiai, Rytis

"m&m"  parašė naujienų news:l6hog6$316$1@trimpas.omnitel.net...

mhahahaha, niekas NEKAINUOJA, nes PIRKDAMI :)
blet blet