Tema: Re: vaflines ir vafliai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2013-11-20 11:57:30
Yra ten ju saite milteliu grupe, kur kosherni - be GMO. Idomu pardavejo
komentaras - butent shita linija parduodama uz nurodyta kaina?

"eSSas"  wrote in message news:l6i0vi$bs2$1@trimpas.omnitel.net...

On 11/20/2013 11:47 AM, Rytis Zubrickas Waffel-usa.de wrote:
> Linai, aš net nedvejoju jūsų fėjos vafliais kepamais, bet vėlgi Jūs
> sprendžiate teoriškai viską.
> Dėl sveikumo galėčiau ginčytis, turime patvirtinimus vet ir maisto
> kontrolės, jog nei GMO nei priedų ar kokių negerų medžiagų nėra,
> planuojame mokyklose paleisti tai, nes turime leidimus ir vaikams galima
> be problemų, beto tai mažai kaloringi vafliai, prisotinti B grupės
> vitaminų, bet taip į detales galėčiau leistis asmeniškai, galėtume
> palyginti viską.
>
> už ir prieš.

Jei jau tamsta kažkuom prekiauji, produktą turbūt išmanai? Tai va,
vertingas patarimas nemokamai: gąsdinimas GMO yra (runkelio) šneka
runkeliui. Jei orientuojamasi ne į runkelius, vadžias vertėtų prilaikyt
arba labai profesionaliai išsiaiškint, kuom tas GMO blogai. Įspėju - bus
nelengva (retam (o iš esmės - niekam), kam pavyksta), todėl tam kartui
apsiribokit susilaikymu nuo akcentavimo to, ko nė velnio neraukiama.

Beje - jei produkto kilmė tikrai amerikietiška, GMO išvengti gana
sudėtinga. Tikrai turit tai patvirtinančius sertifikatus? Jau nekalbu
apie "...priedus ar kokias negeras medžiagas..." - kaip man tai dvokia
tinkliniu marketingu...

Linkėjimai

S.