Tema: Re: vaflines ir vafliai
Autorius: Rytis Zubrickas Waffel-usa.de
Data: 2013-11-20 12:12:04
kalbant apie mcdonaldą, Amerikoje KFC puikiai pakeičia savo bulvytes į šiuos
vaflius, nes tai labai tinka prie mėsos patiekalų :)

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

"Rytis Zubrickas Waffel-usa.de"  wrote in message

>tikslingiems mūsų Klientams, kurie neieško prie ko prisikabinti,

Priminkit, a čia ne klasikinio lochatrono devizas kartais?

>mano uždavinys paprastas ir aiškus : Pakeisti požiūrį Lietuvos gyventojų į
>vaflius,

Ura, tovarishi!!!

> kad tai nėra vien desertas ir kad būna skanesnių nei kepa močiutė namie :)

Idomu, kaip toli butu nuvaziaves macdonaldas su strategija, kad ju bulute su
kotletuskanesne uz dieduko steika.