Tema: Re: vaflines ir vafliai
Autorius: Rytis Zubrickas Waffel-usa.de
Data: 2013-11-20 13:04:17
bent del vieno dalyko sutareme :)

Tai kas Musu yra mums svarbiausia ir graziausia :)

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

"Rytis Zubrickas Waffel-usa.de"  wrote in message

>Gerb. Linai,

>supratau, suklydau, pasirinkdamas Jums pristatinėti, nes Jūsų darbas kaip
>pastebėjau malti ... :) sėkmės darbuose :)

Beje, labai netoli nuo tiesos - daugiausiai uzdirbu (maziausiai prapisu) uz
tai, kad sumalineju rozines savjones. Dekui, sekasi neblogai.

>Taigi, Mano vafliai skanesni ir geresni už bet kokį Jūsų žinomą receptą ;)

Niekad tuo ir neabejojau. MANO vaikai MAN irgi patys gražiausi ir
protingiausi. Tik debilai mokytojai to nesupranta....

>pavydėkit ir bumbėkit, o aš einu dirbti, patarčiau ir Jums mažiau laiko
>skirti nesamones rašyti .

Kodėl?