Tema: Re: vaflines ir vafliai
Autorius: Rytis Zubrickas Waffel-usa.de
Data: 2013-11-20 11:58:05
Neatėjau čia įrodinėti, pamatysite patys ;) dar kartą pasikartosiu :
nesiūlau tai namų židiniui.
Visi kurie bent kartą buvo Amerikoje, ar dar kur nors ragavo šių vaflių
susiranda mane patys, vien jau dėl to galiu teigti, kad analogų Lietuvoje
nėra. :)

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

"Rytis Zubrickas Waffel-usa.de"  wrote in message

>Linai, aš net nedvejoju jūsų fėjos vafliais kepamais, bet vėlgi Jūs
>sprendžiate teoriškai viską.

Iš praktines patirties.

>Dėl sveikumo galėčiau ginčytis,

Galite. Bet pardavineti savo produkta, pradziai ji lyginant su jau rinkoje
esanciu konkurento, o dar toliau diskutuojnt, kad siulomas produktas yra
geresnis, nei kazkieno gaminamas namie - gal videlto reiktu kazka
paskaityt?..

>beto tai mažai kaloringi vafliai, prisotinti B grupės vitaminų, bet taip į
>detales galėčiau leistis asmeniškai, galėtume palyginti viską.

Tai yra parametrai, pagal kuriuos statistinis Basanavičiaus gatves/Akropolio
klientas renkasi vaflį?