Tema: Re: Naminis vynas
Autorius: Indraja
Data: 2013-10-17 14:48:47
O tamsta i koki bidona uzraugete vyna...? Tikiuosi ne i aliumini? Kazkaip
pirma mintis apie toki buvo...
Aliuminis siaip nuo rugsteles ir rugimo oksiduojas, kad gali stipriai
sugadinti vyno skoni ir apskritai, vyna.
Mano senelis vyneli gamino gerus 40 metu, pagal jo receptura ir mes darom.
Mieliu papildomai nenaudojam, bet ne kasmet geras gaunas.
Cukraus 1:10kg proporcija, vandens senelis nepildavo, o mes pilam - tik tiek
kad cukrus istirptu pries uzpilant.
--
pagarbiai;
Indraja