Tema: Re: Naminis vynas
Autorius: tranzoo
Data: 2013-10-14 16:15:58
"eSSas" <trach@tibid.ax> wrote in message
news:l391tu$u34$1@trimpas.omnitel.net...

> Čia švelniai šildant ir tt. O jei piltumėt ne 2 litrus, o puslitrį -
> manai, ištirptų?

nu lyg ir nesildem... wateva

> Baisu man, kai vynas su cukrum gaminamas. Geriau jau bražkę ir distiliuot

cukrus daugiau reikalingas, kad sultis istrauktu is vynuogiu.

jei sultis isspaudi - cukraus naudoti nereikia. gausis toks sidriukas...

nu ir seip tada reiketu naudoti specialias mieles...

is lietuvoj uzsaugintu vynuogiu vyna reikia gaminti taippat, kap kad is
juoduju serbentu ar vysniu...