Tema: Re: desros gamyba
Autorius: Resolut 7
Data: 2011-11-22 22:31:19
Analogiska patirtis pas mane.90 kg pusparsis. Is ju ~30 kg perparduota
draugams. Atejau i prota, kai po pusmecio pradejau tuos namudinius mesos
gaminius ismetineti, nes nebevalgomi patapo.
Tada paskaiciavau. Jei kas diena seima sues 1 kg kiaulienos, ta puskiauli
vartosi 3 menesius . Diena dienon , po 1 kg kiaulienos.
3 menesius laikyti mesa saldiklyje , mano nuomone,  mesos gadinimas. Apie
rukytus gaminius isvis nesneku - juos laikyt reikia vesumoj- kamaroj, vesiam
rusy. Mieste tai neimanoma- turiu patirties su perdziuvusiom, isvarvejusiais
taukais desrom.

p.s  pas pazystamus uztikau tokia knyga. Kelis psl nufotkinau su telefu. Gal
kam idomu

"Povilas"  wrote in message news:jae31c$gsp$1@trimpas.omnitel.net...

Jeigu atsiras valganciu tas desras ir bus kur jas laikyti isrukytas, tai
galima apsiimti daryti didesni kieki.Bet jei nesi isitikines,kad jos bus
suvartotos,tai gal geriau yra nusipirkti is patikimu gamintoju (nebutinai
valdisku).Taip sneku,nes ilga laika pats pirkdavau kiaule, pats ja dorodavau
ir pats  gamindavau visokius gerius,bet po kiek laiko priejau isvados,kad
neapsimoka tuom uzsiimti,nes nesuvalgo mano seima netgi vidutinio 80-90 kg
parsioko.O jeigu issilaiko tos desros ir kumpiukai per ziema,tai nebeskanus
palieka.
Bet pabandyti verta!

"