Tema: Re: desros gamyba
Autorius: trickyvic
Data: 2011-11-22 19:02:05
On 21.11.2011 9:45, Arj wrote:
> Del valgymo ka tik is rukyklos - cia gal panaisai kaip negalima ka tik
> iskeptu bulkuciu/duonos valgyti?
> Namuose tiek mama, tiek mociutes I galva ta pastoviai kale.
Valgydami karštą duoną pažeidžiam skrandžio gleivinę, tai kenkia
virškinamajam traktui.

BEt tu toliau bek ir tvirtink, kad mociutes ir mamos buvo durnos, todel
uztai tu ju auklejamas toks protingas uzhaugai

> Ale dabar jei maximoj yra siltos ciabatos/batono/etc, ta prasme ka tik
> iskeptos - beveik visada perku ir valgau.

Zr atsakyma nr1.

> Neigiamu pasekmiu nepastebejau. Ir va visai nesenai zuvyte tiesiai is
> rukyklos valgem.

Zuvyte tiesiai is rukyklos ne tik, kad nesveika ji nafik net ir
neskani, bet tu pulk gynciotis, jog tai delikatesas, nes tau gonoras
dabr kitaip neleis.

ir ateityj valgysiu - nu baisiai skanu. Gal ir nesveika.
> Nu o del tarpiniu variantu, tai klausimas - kas gaunasi kai dumo
> temperatura 40 C? Mesa sugenda ir ismesti jas jau reikia?

Zek, net jei as tau ir pasakysiu, tu poto vistiek prooflinko prasysi,
todel pyzdini i guugla ir ten susirandi, man tavo valgymo yprociai
pajebat, nes tu ir taip kaip dalbajobas uzaugintas esi, todel kuo
greiciau stipsi nuo vezio tuo smagiau visiems bus.
Man kitu zmoniu gaila kurie naiviai patiketi gali idiotiskomis idejomis.