Tema: Re: Sonkauliukai - uzsi$%sau kariaut
Autorius: trickyvic
Data: 2010-10-26 10:26:55
Baigtu 20 minuciu neuzhtenka ne pro kur, gal but krosnyje ir galima per
valanda, bet tai krosnis yra visai kitas reikalas, nieko panasaus i musu
turimas.
Kas del dievisko apvirtu sonkauliuku skonio, na gal, nesigynciosiu, nors
as jau sioje vietoje imciau itarineti gliukomata.
O seip jei kepi tuos sonkaulius padaze ar svo sultyse tsakant tai duok
tu jiems drasiai 1h po folga ir kokiu 15 min atvirai o gal net ir ilgiau
gali kepti.