Tema: Re: Sonkauliukai - uzsi$%sau kariaut
Autorius: karolis
Data: 2010-10-25 11:39:53
apverdi ir kepi. labai idomu tik kaip kepi kad jie tau sausi gaunas. kitas variantas orkaiteje ant mazos temperaturos (100-150) uzdengtus ir ilgai, gali dar siek tiek vandens ipilt kad troskintusi o ne keptu. likus 5min uzkeli temperatura arba ijungi griliu ir atidengi. o siaip tai ir nuo sonkauliuku priklauso. jei senos kiaulet tai pora valandu reik troskint kad suminkstetu, jei kiauliuko tai po 20-30min jau ok :)