Tema: Re: Sonkauliukai - uzsi$%sau kariaut
Autorius: trickyvic
Data: 2010-10-25 21:51:57
Cia jau panasiau, nes apvirtus sonkaulius kepti tai yra pornucha visiska.

1 Netiesa, kad marinadas negroje, groje ir dar kaip, lygiai taip pat
kaip ir su belenkokia kitokia mesa, imkim kad ir sasla.
2 Sonkauliai kurie jau apvirti tai kazkokia nesamone
3 Kaip jau kolega Tomas minejo, geriausia juos kepti orkaiteje, po
folija + ten jau tiesiai i ta skarda galima pavaryti truputeli BBQ ar
dar kokio padazo, kai mesa paleis sultis tas visas geris susimaiso na ir
tame "tusini"
4 Nujami folija ishemi sonkaulius, dedi ant griliaus apskrudini is visu
pusiu, tepame tirstu kokiu geruliu padazu, kad anas karamelizuotusi ir
vualia.
5 Dar vienas budas yra toks, kad sonkaulius viename gabale
ismarinuojame, kabinam i rukykla ( 75C )tsakant ant karsto dumo kelias
valandas palaikom, isemam, dedam ant groteliu ir ttt.

O virti sonkauliai tai jau cia visai kitas patiekalas, nieko bendro su
BBQ kauliukais neturi