Tema: Re: Sonkauliukai - uzsi$%sau kariaut
Autorius: Jurga
Data: 2010-10-25 22:23:04
Na, aš visada kepu iš pradžių uždengtus  folija skardoje apie valandą, o paskui atidengtus kol apskrunda - visada minkšti ir sultingi gaunasi. Dažniausiai marinuoju sojos-medaus-česnakų marinate, kartais ilgai, kartais tik simboliškai, tai nuo marinavimo minkštumas ir sultingumas tikrai nepriklauso.
Dar pagalvojau, apie kokius šonkaulius kalbi? Juk būna tokie tik kauliukai su trupučių mėsos ir būna kauliukai su pakankamai storu sluoksniu mėsos, tai pirmam variantui reiktų trumpesnio kepimo laiko, aš visada perku ir kepu antrąjį variantą.