Tema: Re: karka
Autorius: Hertz
Data: 2009-12-07 14:25:01
Is tikruju tai manau nera labai svarbu is kokiu darysi, svarbu kad butu
nesumedejusios, o kad nuo mazo kiekio griebtu stipriai :))
reikia acto pilti labai nedaug, galima ir is viso bejo, tada tai dratas
gaunasi.
man asmeniskai turguje silpni visi krienai, viena bobulka sako imk paragauk,
dave sauksteli, nu as visa i burna ir neko (aisku buvo stiprus, bet ne toks
kad jau labai), aisku bobulkai akys ant kaktos issoko :).

Prisimenu tokia baika is savo vaikystes, teko ligoninej gulet, ir tevai
atveze krienu. Vienas toks bachurelis sako nu ka cia nesamone, tipo kazkokie
raudoni, nestiprus visai (matyt tik parduotuves ir bandes buvo). Kiti, kurie
salia gulejo visgi zinojo ka reiskia kaime daryti krienai, sako, paimk ir
pauostyk. Tas paeme ir kaip reikiant itrauke to kvapo :)) Tai mes ji po to
vos atgavom, buvo visai nelinksma, kai jis kvepuot pamirso.