Tema: Re: karka
Autorius: Povilas
Data: 2009-12-07 11:32:06
Sakykime ,kad pas turgaus bobulkas galima gaut ganetinai neblogu krienu, bet
rankos niezti paciam juos darytis, juo  labiau , kad sode ju turiu nemazai.
Man tik idomu kaip yra is tikro su ju astrumu, nes pastebejau, kad turguose
nelabai kas puola pirkt storas saknis, o ima tas smulkesnes .Tai vat ir kyla
klausimas ar taip yra todel, kad smulkesnes saknys yra piktesnes, ar todel,
kad zmones nesiruosia gamint didesnio kiekio ar dar del kokios kitos
priezasties.